המפלצת הדו שימושית שכל העולם חיכה לה, מנוע ה BMW-רוטקס האגדי, זוכה 8 פעמים פריז דקר, בגירסה מודרנית ומעודכנת (Euro 5), מומנט אדיר של 6.5 קג"מ בסל"ד נמוך, חישוקי שפיצים טיובלס מקצועיים, צמיגי שטח (19 קדמי) חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מיגוני גחון וצד ממתכת, מיגוני רדיאטור ובולמים מקוריים, ג'ק אמצע מקורי, אפשרות לאיבזור מלא של ארגזי צד וזנב בתוספת תשלום, אלקטרוניקת על חלל (מסך TFT, בלו טות' לטלפון, חיבור USB מוקשח, תצוגת לחץ אוויר, וכל הבקרות האפשריות על המנוע) מחשב ניהול מנוע של BOSCH, מתלי KYB אדירים, בלמי NISSIN כפולים, בקיצור מכונת כביש ושטח ללא אף מתחרה, המחיר הוא מחיר על הכביש, כולל 5 מיגונים וג'ק אמצע, ללא סט ארגזים מלא.
מנוע: 652 סמ"ק, סינגל, 2 גלי זיזים
יחס דחיסה: 1:101.5
הספק: 47\49.6 כ"ס ב 6,750 סל"ד
מומנט: 6.5 קג"מ ב 5,500 סל"ד
מיכל דלק: 18 ליטר
הזרקת דלק: BOSCH
מתלה קדמי: מזלג הפוך KYB, מהלך 179 מ"מ !
מתלה אחורי: KYB
משקל: 192 ק"ג יבש
גובה מושב: 825 מ"מ (אפשרות למושב ראלי מקורי 865 מ"מ)
מרווח גחון: 230 מ"מ !
מערכת למניעת נעילת גלגלים: BOSCH ABS דו ערוצי
בלמים קדמיים: שני דיסקים 300 מ"מ תוצרת NISSIN
בלם אחורי: 240 מ"מ תוצרת NISSIN
צמיג קדמי: Pirelli Rally STR 110/80-19
צמיג אחורי: Pirelli Rally STR 150/70-17
חישוקים: שפיצים טיובלס + חיישני לחץ אוויר אינטגרלים !
קוקפיט
מיגונים מקוריים